loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 21 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

بازیکن سابق والنسیا برای رویارویی با تیم سابق خود پس از دیدار ال کلاسیکو در برابر رئال مادرید آماده است: «ما کمی ناراحت هستیم زیرا میتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم».

شنبه آینده جوردی آلبا به ورزشگاه سابق خود، جایی که طی سال های 2009 تا 2012 در آن بوده است بازخواهد گشت: «من برای بازشگت به مستایا بسیار مشتاق هستم. والنسیا این فرصت را به من داد که در سطح اول فوتبال اسپانیا بازی کنم و تبدیل به بازیکنی شوم که اکنون هستم. من سپاسگذار خواهم بود و مشتاق دیدن دوباره مردم و هواداران هستم». دیدار بارسلونا – والنسیا در هفته 22 لالیگا در ساعت 21:00 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بارسا در ال کلاسیکو تیم برتر میدان بود.

بارسا قبل از دیدار برابر والنسیا در روز چهارشنبه در برنابئو به مصاف رئال مادرید رفته بود. این مدافع در مورد این دیدار گفت: «ما کمی ناراحت هستیم زیرا میتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم». او اضافه کرد: «در بیشتر دقایق بازی ما تیم برتر میدان بودیم. البته آنها با کوچکترین اشتباه ما میتوانند خطر زیادی برای ما ایجاد کنند و البته بخت های گلزنی خود را در برابر دروازه ما داشتند. در هر صورت ما توانستیم بازی را کنترل کنیم».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 505
  • بازدید کلی : 4,807