loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 21 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

جوردی آلبا، مدافع جوان بارسلونا در خصوص هم تیمی آرژانیتینی خود گفت: «او بهترین بازیکن جهان است و تا وقتی که اتفاق خاصی نیفتد بهترین خواهد بود». مدافع کناری بارسلونا نمی داند چرا باید در ساعت 12:00 ظهر مقابل ختافه قرارگیرند اما معتقد است این مسئله تفاوتی در عملکرد تیم ایجاد نمی کند.

همه بازیکنان بارسا از شنیدن خبر تمدید قرارداد مسی واکنش مثبتی نشان دادند: «نمی توانم تصور کنم که مسی در سال 2018 در چه شرایطی خواهد بود اما مطمئنا این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست. او بهترین بازیکن جهان است و تا وقتی که اتفاق خاصی نیفتد، بهترین خواهد بود. سعی خواهیم کرد او از بازی در کنار ما احساس راحتی کند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جوردی آلبا اضافه کرد: «من یک بار به عنوان حریف در مقابل او بازی کرده ام اما در حال حاضر اینجا هستم و از این که همبازی مسی هستم، بسیار خوشحالم. من هرگز ندیده ام که کسی توانایی انجام کارهایی را داشته باشد که او انجام می دهد». با احترام به نظراتی که بعد از بازی مقابل رئال مادرید در مورد مسی ساخته شد، «من معتقدم وی یک انسان فوق العاده است، چه در داخل زمین و چه بیرون از آن. ما که در کنار او زندگی می کنیم این موضوع را بهتر درک می کنیم».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 476
  • بازدید سال : 923
  • بازدید کلی : 5,225