loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 14 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)


این بازیكن فرانسوی، درباره بارسلونا احساس عالی دارد.
خوش بین، صادق، احساساتی و با ایمان؛ مدافع بارسلونا در برنامه ای در TV3 بنام «ماراتن بزرگ آبیدال» در مورد یک سال و 9 ماه جنگ با بیماری اش صحبت کرد: «من از موانع بسیاری عبور کرده ام، اما هنوز هم موانعی برای گذر از آن‌ها مانده است. تاکنون من تمام آن ها را پشت سر گذاشته ام، اما اگر باز هم مانده باشد، تا جایی که بتوانم آن ها را نیز می گذرانم. احساس خیلی خوبی دارم. 8 ماه از عمل جراحی من گذشته است و هر روز تلاشم را ادامه می دهم. سخت است اما من در حالت خوبی هستم و مشتاقم که به بازی کردن برگردم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آبیدال به مدت 9 روز است که با تیم تمرین می کند و اکنون می گوید: «من دوباره به آرامی تمرین می کنم و هدفم این است که مجدداً بازی کنم و این به من کمک کرد. هیچگاه به تسلیم شدن فکر نکردم چراکه فوتبال و خانواده ام زندگی من هستند». درباره آینده اش نیز گفت: «این عالی است که اینقدر احساس عشق و محبت بکنید. در این جا کسانی هستند که محبتشان را به من نشان می دهند و من می دانم که باید برای همیشه در این جا بمانم».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 401
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 1,015
  • بازدید کلی : 5,317