loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 19 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

بازیکن آرژانتینی بارسا گفت: «پسرم زندگی مرا تغیرداده است. حتی بیشتر از توپ طلاهایی که تاحال بدست آورده ام. این دیوانگی است که من را با مایکل جردن یا محمدعلی كلی مقایسه کنند».

مسی که چهارمین توپ طلای جهان را به دست آورده، درباره این مساله گفت: «خودمن نیز شگفت زده شده بودم؛ هیچ گاه حتی در دورترین تخیلات و رویاهایم نمی دیدم که چهار توپ طلا كسب كنم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لئو مسی دوست ندارد در مکان های عمومی سخنرانی کند. زمانی که او چهارمین توپ طلا را به دست آورد، خودش را برای سخنرانی آماده نکرده بود : «نمی دانستم که قرار است این جایزه به من برسد. زمانی که نام من را اعلام کردند، غافلگیر شدم، انتظارش را نداشتم».

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 610
  • بازدید سال : 1,057
  • بازدید کلی : 5,359