loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

برای چهارمین بار، بارسلونا بهترین باشگاه از طرف فدراسیون آمار و ارقام فیفا معرفی شد. بارسا برای دومین سال پیاپی به این مهم دست پیدا کرده است. بارسلونا قبلا در سالهای 97، 2009، 2011، 2012 این مقام را بدست آورده بود.

در این رده بندی بارسونا تنها تیمی است که بیش از 300 امتیاز بدست آورده است و بعد از آن چلسی با 279 امتیاز است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


رده بندی نهایی به شرح زیر است

1- بارسلونا 307 امتیاز
2- چلسی 279
3- اتلتیکو مادرید 278
4- بوکاجونیورز 278
5- کورینتیانس 272
6- بایرن مونیخ 270
7- رئال مادرید 259
8- یوونتوس 231
9- دورتموند 226
10- لیون 224

عرفان بازدید : 12 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

بارسلونا روند توقف ناپذیریش در لالیگا را با برتری آشکار در برابر تیم هم شهری یعنی تیم اسپانیول ادامه داد.

پدرو رودریگز

پدرو با هدایت توپ به درون دروازه در دقایق 14 و 26، اختلاف بارسا را به سه گل افزایش داد. این مهاجم اسپانیایی که به روند گلزنی‌اش بازگشته است، دو گل مختلف را در برابر اسپانیول به ثمر رساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


گل اول او با شروع حرکتی خارق العاده توسط سسک و بردن توپ به نزدیک خط دروازه و ضربۀ دقیق و زیرکانۀ پدرو به ثمر رسید که دروازۀ کاسیا را باز کرد. در گل دومش نیز با پاس شگفت‌انگیز و ناگهانی بوسکتس و ضربۀ چیپ او در حالتی که دروازه‌ بان اسپانیول روی زمین نشسته بود، توپ وارد دروازه شد.

سسک فابرگاس

هافبک بارسا دیشب در برابر اسپانیول قاطع و هدایت‌گر بازی کرد. پاس‌های او به مسی، اینیستا و پدرو نقشی اساسی در پیروزی تیمش در دربی کاتالونیا داشتند. اگرچه گلی به ثمر نرساند، اما فابرگاس یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او به خوبی با ژاوی، اینیستا و بوسکتس همکاری کرد و این به تیتو ویلانوا گزینه‌های تاکتیکی جالب توجهی در خط هافبک داد.

جوردی آلبا

در کنار خط هافبک بارسا که خالق موقعیت های زیادی برای تیم بود، خط دفاع و بویژه دنی آلوز و جوردی آلبا نیز قدرت و سرعت تیم را فراهم کردند. آهنگ حرکتی مدافع کاتالان در سمت چپ زمین، راه حملۀ دیگری را برای بارسا به وجود آورد. در بازی دیشب در برابر اسپانیول، جوردی آلبا در نقش اصلی خودش دیده شد که حضورش در سمت چپ زمین، دفاع تیم مهمان را مجبور می‌کرد که با باز شدن و فاصله گرفتن از یکدیگر، سعی در قطع ارسال های پیاپی او به درون محوطۀ جریمه داشته باشند.

آندرس اینیستا

مسی و ژاوی به همراه پدرو نامشان را در لیست گلزنان بازی قرار دادند، اما اینیستا با این که گلی نزد، نیروی محرکه و جلو برندۀ تیمش بود. اینیستا توپ را از خط هافبک تا دروازۀ کاسیا تحت تسلط خود داشت و آن را بهتر از هر کس دیگر میان بازیکنان توزیع می‌کرد. او با نمایش خود کار های سخت را آسان جلوه داد. در دربی کاتالان او بی رقیب بود.
عرفان بازدید : 10 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

سه امتیاز بدست آمده در برابر اسپانیول یعنی اینکه بارسا 52 امتیاز دارد، به همان میزان که آنها در بهترین آغاز نیم فصل در سال 2010/11 داشتند. اما هنوز با یک بازی باقیمانده تا نیمه فصل، اگر بارسا در برابر مالاگا امتیاز بگیرد، یک رکورد جدید ثبت خواهد کرد.

رکوردها هنوز در حال شکسته شدن است. تیم اول اف سی بارسلونا نمی تواند به پیروزیهایش پایان دهد و موفقیت های تاریخی ثبت می کند. در سال 2010/11، بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا 52 امتیاز باور نکردنی در نیم فصل بدست آورد. بعید به نظر می رسید تیم دیگری بتواند به این رکورد دست یابد، با این حال تحت نظر تیتو ویلانوا، بارسا یک بار دیگر پس از شکست دادن اسپانیول به این امر رسید و هنوز هم یک بازی دیگر قبل از نیم فصل دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


روز تاریخی

بارسا هم اکنون می تواند رکورد جدید مسابقات قهرمانی زمستانی را با پیروزی و یا تساوی در مالاگا ثبت کند. آندلوسی ها یکی از آماده ترین تیمهای در این فصل از رقابتها هستند. اما نتیجه در روزالدا به این معنی است که بارسلونا نیمی از راه این مسابقات را بدون تحمل هیچ شکستی به پایان خواهد رساند.

عرفان بازدید : 24 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

مرد آرژانتینی بارسا با کسب چهارمین توپ طلا نام خود را در کتاب تاریخ، دست نیافتنی تر از قبل کرد.
همه چیز لئو مسی برای تبدیل به طلا شدن. امروز در زوریخ، او چیزی را انجام داد که هیچ مردی قبل از او آنرا انجام نداده است. او بعنوان بهترین بازیکن جهان برای چهارمین سال پیاپی معرفی شد. پس از پشت سرگذاشتن کریستیانو رونالدو و آندرس اینیستا بار دیگر به ما نشان داد که داستان شکستن رکوردهای رویایی ادامه دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پسر طلایی

اولین توپ طلای لئو مسی در دسامبر 2009 بود، زمانی که آرا عظیم 473 امتیازی برای شکست دادن کریستیانو رونالدو (233) و هم تیمی اش ژاوی هرناندز (170) کافی بود.

عرفان بازدید : 15 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

ژاوی، پدرو (2) و مسی (پنالتی) چهار گل بارسا را در نیمه اول به ثمر رساندند.

در این بازی، تیتو ویلانووا که 20 سپتامبر تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، به تیم بازگشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

رسم اسپانیایی این است که پادشاهان در پایان تعطیلات سال نو هدیه هایی اهدا کنند؛ اما شب گذشته این بازیکنان بارسا بودند که بار دیگر خود را به عنوان پادشاهان فوتبال ثابت کرده و اسپانیول را در 30 دقیقه ابتدایی بازی با گردبادی از حملات کنار نشاندند تا به مربی شان تیتو ویلانوا و نیوکمپ هدیه ای عالی برای سال نو بدهند؛ آنها با این بازی 11مین پیروزی پیاپی لیگ خود را رقم زدند.
عرفان بازدید : 9 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

تیم کامل بارسا - شامل بازیکنانی که در بازی کاتالونیا نیز حضور داشتند - در اولین جلسه سال 2013 برای دربی آخر هفته خود را آماده کرد. ویکتور والدس و آیزاک کوئنکا به طور عادی همراه تیم تمرین کردند. جلسه دومی نیز پس از این جلسه تمرین، برگزار شد.

بارسا روز پنج شنبه به تمرینات بازگشت؛ اما بازیکنانی که شب پیش از آن در بازی تیم ملی کاتالونیا حضور داشتند، به طور جداگانه از سایر تیم تمرین کردند. روز پنج شنبه نیز تیم برای اولین بار در سال 2013 در سیوتات اسپورتیوا گردهم آمد. تیتو ویلانووا هدایت این تمرین ها را بر عهده داشت. پس از اتمام تمرینات، سسک، آدریانو و سانگ هر سه گواهی سلامت کامل را دریافت کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


والدس و کوئنکا به همراه تیم

ویکتور والدس - بازی کاتالونیا مقابل نیجریه را به دلیل مصدومیت از دست داد -، آیزاک کوئنکا - بر روی ریکاوری اش کار می کرد - و اویر اولازابال از تیم بارسا ب توانستند به طور معمولی با هم تیمی هایشان تمرین کنند. تیو و بارترا از تیم ب - هر دو در کونلا ال پرات نیز حضور داشتند - در جلسه ریکاوری پس از بازی شرکت کردند.

عرفان بازدید : 18 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

این بازیکن سابق بارسا بر این باور است که میلان می تواند گزینه ای برای صعود به مرحله ی بعد لیگ قهرمانان باشد. بویان اذعان کرد که از ایتالیا بازی های بارسا را دنبال می کند، و اینکه هم تیمی های سابق او توقف ناپذیر هستند.

بویان کرکیچ باری دیگر از بارسلونا دیدن خواهد کرد، زمانی که میلان برای انجام بازی برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان به بارسلونا بیاید. بعد از بازی شب گذشته تیم های ملی کاتالونیا-نیجریه، این مهاجم اعتراف کرد که حذف کردن بارسا در رقابت های اروپایی بسیار دشوار می باشد: «رقابت بسیار پیچیده ای خواهد بود. این را می دانیم که در برابر بهترین تیم جهان بازی خواهیم کرد، اما ما نیز شانس های خود را داریم. بازیکنان خوبی داریم و سعی خواهیم کرد تا جایی که می توانیم رقابت را ادامه دهیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


خوشحال در ایتالیا

این مهاجم سابق بارسا می گوید که بارسای تیتو ویلانووا را از ایتالیا دنبال می کند: «آن ها توقف ناپذیر هستند. باشگاه به پرورش بازیکنان ادامه می دهد، تیم و فلسفه اش را حفظ می کند». او گفت در میلان خوشحال است.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 494
  • بازدید سال : 941
  • بازدید کلی : 5,243