loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

 

بوسکتس، فابرگاس، اینیستا و ژاوی، نامزد حضور در ترکیب تیم منتخب سال 2012 به انتخاب فیفا و FIFPRO شده اند. تیم منتخب سال، در تاریخ 7 ژانویه 2013 در مراسم توپ طلای فیفا معرفی خواهد شد.

بارسلونا با 4 بازیکن در خط میانی، بیشترین نماینده را در میان تیم های حاضر در این لیست دارد. از 15 کاندید برای تشکیل بهترین خط میانی جهان، سرجیو بوسکتس، سسک فابرگاس، آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز، 4 نماینده آبی و اناری ها در این لیست هستند. سه کاندید نهایی که موفق به حضور در خط میانی برتر سال 2012 می شوند، در روز هفتم ژانویه در مراسم اهدای توپ طلای فیفا معرفی خواهند شد. انتخاب بهترین های جهان توسط کارشناسان فوتبال در سرتاسر دنیا انجام خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ژاوی و اینیستا

دو هافبک بارسا در کسب این عنوان سابقه درخشانی دارند. ژاوی سابقه 4 بار حضور پیاپی در تیم منتخب سالهای پیشین را داراست؛ در حالی که اینیستا در سه دوره گذشته موفق به کسب این عنوان شده است. سسک و بوسکتس نیز اولین حضور خود در این لیست را تجربه می کنند.

عرفان بازدید : 17 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

این سومین مرتبه می باشد که ستاره آرژانتینی بارسا این عنوان را کسب می کند. او در سالهای 2009 و 2011 نیز موفق به کسب این عنوان شده بود. در مجموع 4 بازیکن بارسا شامل مسی، اینیستا، ژاوی و یوردی آلبا در لیست بهترین های این نشریه قرار گرفته اند.

لئو مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا در سال 2012 به انتخاب مجله ورد ساکر دست یافت. او با کسب 47/33 درصد از آرا با اختلافی فاحش نسبت به سایرین در رتبه اول ایستاد. پس از او، کریستیانو رونالدو با کسب 19/01 از آراء دوم شد و آندرس اینیستا نیز با کسب 9/77 درصد از مجموع امتیازات، در رتبه سوم قرار گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مسی برای سومین مرتبه موفق به کسب این جایزه شده است و تنها رونالدو که او نیز 3 مرتبه این جایزه را برده است، با مسی برابری می کند.

عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)
کریستین تیو قرار داد خود را تا سال 2016، با بارسا تمدید کرد.
باشگاه فوتبال بارسا با کریستین تیو برای تمدید قرارداد قبلی، تا ژوئن سال 2016 به توافق رسیدو مبلغ بازخرید وی به ارزش 10 میلیون یورو خواهد بود.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دو طرف برای انجام کارهای رسمی و ثبت قرارداد روز 17 دسامبر در دفتر نیوکمپ حضور به هم می رسانند.
عرفان بازدید : 21 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

ژاوی از نقش زبان کاتالان در مدرسه ها دفاع کرد: «این حق ماست که به زبان کاتالانی صحبت کنیم. این فلسفه زندگی ماست و من با جناب وزیر موافق نیستم. ترکیب تیم بدون مسی؟ حتی نمی توانم به آن فکر کنم. او بهترین بازیکن دنیاست و اوست که تفاوت ها را رقم می زند. ما به او نیاز داریم و یکی از مهره های کلیدی تیم است».

«بازی مقابل اتلتیکو یکی از جذابترین بازی های لیگاست. در این فصل آن ها در بازی های معدودی شکست خورده اند و بازیکنی مانند فالکائو رادر اختیار دارند که کلاس متفاوتی دارد».


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ژاوی هرناندز پنج شنبه صبح پس از بازی جام حذفی مقابل کوردوبا در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او مطالب زیادی درباره رقیب یکشنبه شب بارسا گفت و تاکید کرد که اتلتیکو مادرید تا انتهای فصل برای کسب جام با بارسا رقابت خواهد کرد: «آنها لغزش زیادی نداشته اند. می دانند باید چگونه عمل کنند، مربیشان حقیقتا به خوبی عمل کرده است و در خط حمله خود بازیکنی مانند فالکائو در اختیار دارند».

عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)
 صدرنشینان هشتمین مسابقه پیاپی خارج از خانه و چهاردهمین مسابقه در لیگ را با برد پشت سر گذاشتند. مسی با دو گل زودهنگام بارسا را پیش انداخت تا رکورد مولر را نیز بشکند. بتیس قبل از سوت پایان نیمه اول یکی از گل ها را پاسخ داد و در نیمه دوم نیز سه بار توپ را به دیرک دروازه کوبیدند. مسی و جوردی آلبا نیز توپشان به تیرک دروازه برخورد کرد. بارسا به کسب پیروزی هایش ادامه می دهد و با گلزنی مسی توانست از یک بازی سخت خارج خانه دیگر در بنیتو ویلامارین بتیس با کسب سه امتیاز خارج شوند. بتیس شانه به شانه مردان ویلانوا بازی کرد و پس از آنکه در نیم ساعت اول مسابقه 0-2 عقب افتادند نمایش شجاعانه ای از خود نشان دادند و خیلی نزدیک بود تا بازگشت کاملی داشته باشند. روبن کاسترو پیش از نیمه اول یکی از گل ها را پاسخ داد و میزبان شاهد آن بود که تیرک دروازه سه بار مانع از به ثمر رسیدن گل تساویشان شد، پس از آن بارسا توسط مسی و آلبا توپ هایشان با برخورد به تیرک هدر رفت. .: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :. این هشتمین پیروزی خارج از خانه متوالی بارسا و چهاردهمین بردشان در بازی های لیگ امسال بود. آنها همچنان به صدرنشینیشان در لیگ ادامه می دهند، و با شش امتیاز برتری نسبت به تیم دوم در بازی میان هفته در جام حذفی مقابل کوردوبا قرار خواهند گرفت و در بازی بعد به مصاف تیم رده دومی اتلتیکو مادرید خواهند رفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

 

این هشتمین پیروزی خارج از خانه متوالی بارسا و چهاردهمین بردشان در بازی های لیگ امسال بود. آنها همچنان به صدرنشینیشان در لیگ ادامه می دهند، و با شش امتیاز برتری نسبت به تیم دوم در بازی میان هفته در جام حذفی مقابل کوردوبا قرار خواهند گرفت و در بازی بعد به مصاف تیم رده دومی اتلتیکو مادرید خواهند رفت.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 538
  • بازدید کلی : 4,840