loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 17 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

ما می توانستیم آمار گلزنی مسی را به طور انفرادی به شما ارئه دهیم، اما موفقیت های مسی در این سال زمانی بیشتر مشخص می شود که شما او را با ستاره های دیگر حال حاضر جهان مقایسه کنید. پس بیایید نبوغ منحصر به فرد او را بررسی کنیم:



.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.



برترین گلزنان سال 2012 (باشگاهی و ملی)

مسی: 91 گل
رونالدو: 63 گل
ابراهیموویچ: 50 گل
فالکائو: 49 گل
کاوانی: 45 گل
فن پرسی: 39 گل

عرفان بازدید : 19 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

پس از گذشت سال 2011 و تجربه لحظات تلخ و شیرینش، سال 2012 با فراز و نشیب های بسیارش به اتمام رسید.

این سال با انتخاب مسی به عنوان مردسال فوتبال دنیا (برای سومین بار) شروع شد. چیزی که به نظر می رسید طبیعی باشد ولی با دقیق شدن بر این قضیه که مسی تا پایان دوره بازی خود راه طولانی در پیش دارد و نوع بازی تیمی بارسلونا این یک دستاورد بسیار بزرگ برای همه بارسایی ها بود. مسی در سخنرانی خود در آن روز از خانواده بارسا و بخصوص ژاوی که در بین سه تن حضور نداشت تشکر کرد تا نشان دهد بارسا یک خانواده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پس از کسب توپ طلای مسی، دو اتفاق بزرگ دیگر رخ داد که نشان داد فوتبال فقط مستطیل سبز نیست. بازگشت اریک آبیدال پس از چندین ماه مصدومیت سخت، حضور او در ال کلاسیکو و گل زنی او در اولین ال کلاسیکو سال، پیروزی را برای کاتلان ها در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رقم زد. تیتو ویلانوا هم که اولین عمل جراحی خود را انجام داده بود به تیم بازگشت.
عرفان بازدید : 12 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

با اتمام سال 2012 بسیاری در حال بحث کردن در مورد شروع تاریخی بارسلونا در فصل 2012/13 و درخشش خیره کننده لیونل مسی هستند، اما در کنار شاهکار انفرادی این آرژانتینی در خط حمله، خط میانی تیم جایی است که بارسا در آن بی نقص بوده است و به عنوان قسمت بی رقیب بارسلونا در تمامی دنیا شناخته می شود. در برقراری این سلطه نقش هیچ بازیکنی همچون ژاوی برجسته نیست.

فلسفه تیکی تاکای بارسلونا قطعا بر تصاحب توپ و پاسکاری دقیق استوار است. با این اوصاف و بدون تعجب، از هفت پاسور برتر لالیگا، شش بازیکن از بارسلونا هستند. با میانگین 102 پاس در هر بازی در طول فصل، ژاوی بیشتر از هر کسی پاس داده است، و نکته مهم تر دقت حیرت انگیز وی در پاس هایش است. رقیب ژاوی، همبازی وی بوسکتس است که به طور میانگین 20 درصد کمتر از او پاس داده است.

http://arapic.persiangig.com/wall/6/00-XAVI464644840646.jpg


قطعا این آمار گویای همه چیز نیست. مطمئنا او قابل اعتماد ترین بازیکن در تصاحب توپ در دنیای فوتبال می باشد. وقتی که توپ به طرف ژاوی می آید، او با تیز هوشی تمام موقعیت حریفان و هم تیمی های خود را زیر نظر دارد.

عرفان بازدید : 10 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

مطبوعات اسپانیایی از پیشنهاد ناباورانه باشگاه آنژی ماخاچ قلعه روسیه برای خرید لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا خبر دادند.


روزنامه ال موندو دپورتیوو نوشت ، پیشنهاد مسئولان آنژی پرداخت 250 میلیون یورو به بارسلونا و دستمزد سالانه 30 میلیون یورو به مسی است.

خورخه مسی پدر و وکیل لیونل این خبر راغ رد نکرد و گفت باشگاه روسی حتی حاضر است رقم پیشنهادی خود را تا 400 میلیون یورو بالا ببرد.

مسی اخیرا قرارداد خود با بارسلونا را تا سال 2018 تمدید کرده و سالانه 16 میلیون یورو از باشگاه کاتالانی دستمزد می گیرد.

عرفان بازدید : 11 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)
روزنامه های سان و دیلی میرر نوشتند ، مسئولان چلسی امیدوارند بتوانند رضایت مسئولان بارسا را برای انتقال قرضی داوید ویا گلزن ملی پوش اسپانیایی در نقل و انتقالات زمستانی و به مدت 6 ماه جلب کنند

رافائل بنیتس که می خواهد خط حمله چلسی را تقویت کند ، خرید قرضی ویا را در اولویت قرار داده است.ویا به علت نیمکت نشینی در بارسلونا مایل به جدایی از این تیم است.

دیلی میل نوشت ، انتقال قرضی ویا گزینه مناسبی برای چلسی خواهد بود زیرا رومن آبراموویچ مالک چلسی می خواهد در تابستان رادامل فالکائو گلزن کلمبیایی آتلتیکومادرید را خریداری کند. در صورتی که انتقال ویا به استمفورد بریج محقق نشود ، خرید دمبا با مهاجم سنگالی تیم نیوکاسل و یا آندره شورل مهاجم تیم بایرلورکوزن آلمان دیگر گزینه های فهرست زمستانی چلسی خواهد بود.



عرفان بازدید : 18 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)


طبق اظهارت روز جمعه ساندرو روسل، تیتو ویلانوا تا سه هفته آینده به پست خود باز می گردد.

روسل که در کنفرانس جهانی فوتبال در دبی صحبت می کرد، مسیر مثبت ویلانوا را تایید کرد، و افزود که مربی از ابتدا خواهد بود: «مهمترین چیز سلامتی اوست. در این مرحله فوتبال باید در اولویت دوم باشد».


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


اگر چارچوب زمانی روسل درست باشد، بدان معنی است که تیتو در لیگ، دربی با اسپانیول را در 6 ژانویه و بازی جام حذفی با کوردوبا در تاریخ 10 ژانویه از دست می دهد، اما به احتمال زیاد برای بازی لیگ مقابل مالاگا و رئال سوسیه‌داد بعد از آن ماه باز می گردد.

عرفان بازدید : 15 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)


این بازیكن فرانسوی، درباره بارسلونا احساس عالی دارد.
خوش بین، صادق، احساساتی و با ایمان؛ مدافع بارسلونا در برنامه ای در TV3 بنام «ماراتن بزرگ آبیدال» در مورد یک سال و 9 ماه جنگ با بیماری اش صحبت کرد: «من از موانع بسیاری عبور کرده ام، اما هنوز هم موانعی برای گذر از آن‌ها مانده است. تاکنون من تمام آن ها را پشت سر گذاشته ام، اما اگر باز هم مانده باشد، تا جایی که بتوانم آن ها را نیز می گذرانم. احساس خیلی خوبی دارم. 8 ماه از عمل جراحی من گذشته است و هر روز تلاشم را ادامه می دهم. سخت است اما من در حالت خوبی هستم و مشتاقم که به بازی کردن برگردم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آبیدال به مدت 9 روز است که با تیم تمرین می کند و اکنون می گوید: «من دوباره به آرامی تمرین می کنم و هدفم این است که مجدداً بازی کنم و این به من کمک کرد. هیچگاه به تسلیم شدن فکر نکردم چراکه فوتبال و خانواده ام زندگی من هستند». درباره آینده اش نیز گفت: «این عالی است که اینقدر احساس عشق و محبت بکنید. در این جا کسانی هستند که محبتشان را به من نشان می دهند و من می دانم که باید برای همیشه در این جا بمانم».

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 475
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 545
  • بازدید ماه : 712
  • بازدید سال : 1,159
  • بازدید کلی : 5,461