loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 17 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

داوید ویا به دلیل قولنج کلیوی به بیمارستان بازگشت. این ملی پوش اسپانیایی دیدار روز شنبه برابر گرانادا را از دست خواهد داد.

خدمات پزشکی باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد که داوید ویا به دلیل تداوم درد ناشی از قولنج کلیوی به بیمارستان بارسلونا بازگشته است و تحت نظر می باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ویا روز دوشنبه نیز در این شرایط قرار گرفته بود و در بیمارستان بستری شد، اما پس از بهبودی در روز سه شنبه مرخص شد و حالا نیز دوباره به بیمارستان بازگشته است.

عرفان بازدید : 23 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

ال کلاسیکوی نیم فصل دوم لالیگا تنها چهار روز بعد از دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد.

باشگاه بارسلونا در هفته 26 رقابت های لالیگا به شهر مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو سفر خواهد کرد تا در تاریخ 2 مارس و راس ساعت 16:00 به وقت محلی (به وقت ما 18:30 ) در برابر تیم رئال مادرید قرار گیرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بازی قبلی این دو تیم در لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد که در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید . این بازی ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا تنها چهار روز بعد از بازی این دو تیم در مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد .

عرفان بازدید : 11 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

پدرو درباره فشردگی رقابت های لالیگا، لیگ قهرمانان و جام حذفی گفت: «بارسا باید در هر بازی و در هر زمانی پیروز شود».

مهاجم بارسا که در مراسم تبلیغاتی نایک حضور یافته بود، ادامه داد: «ما باید در تک تک بازی هایمان به پیروزی برسیم تا بتوانیم در هر 3 رقابت قهرمان شویم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مهاجم ملی پوش بارسا همچنین عنوان کرد: «ما تیم فوق العاده ای داریم. بازیکنان با هم متحد هستند و این باعث می شود که هر جلسه تمرین، آسان و هیجان انگیز به نظر برسد. با وجود موانع و مشکلاتی در راه، گمان نمی کنم مشکلی برای تیم ایجاد شود. برعکس ما قدرتمندتر شده ایم و درون مستطیل سبز این مساله کاملا مشخص است».

عرفان بازدید : 14 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

هافبک کاتالانی بارسلونا دیدار مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا را بازی دشواری می داند: «ما باید برای شکست دادن آنها در بهترین حالت خود باشیم».

سسک فابرگاس آستینهایش را بالا زد و در نقش یک آشپز در مراسم معرفی محصول جدید "استرلا دم" در تلویزیون ظاهر شد و بعد از مراسم با خبرنگاران مصاحبه کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


سسک در پاسخ به سوالی در باره بازی های پیش رو مقابل میلان در لیگ قهرمانان و رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا، گفت: «دو هفته آینده بسیار با اهمیت و حیاتی است. ما باید اعتماد به نفسی که تا کنون داشته ایم را حفظ کنیم».

عرفان بازدید : 8 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)


بنیاد قطر مصاحبه اختصاصی با بازیکن خط میانی بارسلونا در روز ملی ورزش این کشور انجام داده است.

تیاگو آلکانتارا با تاکید بر اهمیت فعالیت جسمانی و تحرک داشتن در زندگی گفت: «ورزش به کودکان نشاط و سرزندگی می دهد. برای بسیاری از کودکان و بزرگسالان ورزش کردن یک سبک زندگی کردن است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


فارغ التحصیل لاماسیا همچنین با اشاره به ضرورت یادگیری کار گروهی گفت: «وقتی شما در یک تیم بازی می کنید باید به هم تیمی های خود نیز توجه کنید».

عرفان بازدید : 16 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

این دو بازیکن با جوایز ارزشمند فردی که کسب کرده اند، در خصوص ماهیت و اساس سبک فوتبال لاماسیا صحبت کردند.

مسی بیان کرد: «فلسفه فوتبال بارسا بر اساس تفکرات یک مربی نیست، بلکه بر اساس یک ایده بنا نهاده شده است، خطی که مشخص شده و تمامی مربیان آن را ادامه می دهند. این همواره مسیری بوده که باشگاه با آکادمی لاماسیا طی کرده است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


اینیستا نیز اظهار داشت: «شیوه بازی بارسا که ما برای آن مدت زیادی تلاش و تمرین کرده ایم به ما کمک می کند که به موفقیت برسیم. مهمترین چیز این است که ایده ایی داشته باشید و لازم است که بازیکنان مناسب را برای پیاده سازی این موضوع در اختیار داشته باشید. بازیکنانی که دست در دست هم و با یاری هم بازی کنند».

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 521
  • بازدید کلی : 4,823