loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 16 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

این بازیکن کاتالانی تاکید کرد که کسب پیروزی مقابل وایادولید موجب «تحکیم جایگاه بارسا در صدر جدول لالیگا» پیش از تعطیلات زمستانی شد.

تیتو ویلانوا که ساعاتی پیش از مسابقه مقابل وایادولید از بیمارستان مرخص شده بود، در ورزشگاه خوزه زوریلا در زهن تمامی بازیکنان بود. پیش از مسابقه بازیکنان با تی شرت هایی که روی آن نوشته شده بود «شجاع باش، تیتو» پای به میدان مسابقه گذاشتند و پس از آنکه بازی به پایان رسید پیروزی را به سرمربی تیمشان تقدیم کردند: «می خواهیم این پیروزی را به تیتو تقدیم کنیم. در حال حاضر بهترین لحظاتش را سپری نمی کند ولی در منزل به سر می برد و این خبر خوبیست. عملش به خوبی انجام شد و ما بسختی تمرین کردیم تا بتوانیم این پیروزی را به او تقدیم کنیم».


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تداوم فرم خوب

بازیکنان تیم می خواستند پیروزی را به تیتو تقدیم کنند، ولی از طرفی تصمیم داشتند سال را با کسب پیروزی دیگر به پایان ببرند. ژاوی تصریح کرد که این پیروزی «جایگاه مان را در صدر جدول مستحکم کرد». او همچنین افزود: «ما در نوار پیروزی قرار داریم و می خواهیم به این فرممان ادامه دهیم. از لحاظ جسمانی نیرومند هستیم و پس از بازگشت از تعطیلات نیز به این فرممان ادامه خواهیم داد».

عرفان بازدید : 17 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

رئیس باشگاه، ساندرو راسل و مدیر ورزشی تیم، آندونی زوبی زارتا، «حمایت کامل» خود را از تیتو ویلانووا و خانواده او اعلام کردند. راسل اینگونه بیان کرد: «تیتو قویست، بسیار قوی. او به ما نشان داده است که قدرت بسیار بالایی دارد و ما را متقاعد کرده که بزودی به میان تیم برخواهد گشت».

رئیس باشگاه، ساندرو راسل و مدیر ورزشی تیم، آندونی زوبی زارتا بعد از ظهر چهارشنبه در طی یک مصاحبه مطبوعاتی، حمایت کامل خود را از تیتو ویلانووا پس از بروز مشکل غده پاروتید وی، اعلام کردند. تیتو روز پنجشنبه به زیر تیغ جراحی خواهد رفت.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


«تیتو بسیار قوی است»

راسل در این مصاحبه که در سیوتات اسپورتیوا برگزار شد گفت: «فعلا مهمترین مسئله بازگشت او به میان ماست. او روحیه و آرامش کامل برای مواجه با این مشکل را دارد».

عرفان بازدید : 15 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

کاپیتان بارسا اعلام کرد که گفتگو پیرامون تمدید قراردادش در آخرین مراحل قرار دارند؛ در همین حال وی تاکید کرد: «به محض این که احساس خوبی نداشته باشم، بدون توجه به قرار دادم، به دوران بازی ام خاتمه می دهم».

کارلس پویول در صحبت با رسانه ها توضیح داد که هدفش این است که تا 40 سالگی به بازی کردن ادامه دهد، البته این تنها در صورتی است که احساس کند به طور فیزیکی قادر به انجام این کار است: «من می خواهم به بازی کردنم ادامه بدهم؛ اما نمی خواهم یک رهگذر باشم. بنابراین به محض این که احساس خوبی نداشته باشم، بدون توجه به قراردادم، به بازی کردن خاتمه می دهم».


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پویول همچنین اظهار داشت که مذاکرات پیرامون تمدید قراردادش در حال پیشروی هستند؛ اما با مصدومیت اخیر دستش، کمی کندتر از آنچه باید روند خود را طی کرده اند: «من بر روی بازگشتن به فرم مناسب تمرکز کرده بودم. دوران سختی بود، اما باید از این تجربیات بیاموزید و قوی تر شوید. اکنون احساس خوبی دارم. از بازی مقابل اتلتیکو لذت بردم و این در حالی است که مدتی بود چنین حس خوبی نداشتم. زمانی که این احساس خوب تمام شود، از بازی کردن دست بر می دارم».

عرفان بازدید : 16 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

پیروزی در برابر وایادولید عنوان قهرمانی فصل زمستان را به اف سی بارسلونا داد؛ عنوان افتخاری که به تیمی که نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان می رساند، داده می شود.

حتی با وجودی که دو بازی دیگر در نیم فصل اول 2012/13 باقی مانده است – اسپانیول و مالاگا – بارسلونا به لطف پیروزی امشب در برابر وایادولید ( 1 -3 ) قهرمان زمستان است. این پیروزی به بارسا اجازه می دهد تا با نه امتیاز پیش تر از اتلتیکو مادرید رده دومی و با وجودی که همچنان شش امتیاز برای بازی در نیم فصل اول لالیگا باقی مانده در صدر جدول بماند.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بارسا 16 بازی از 17 بازی لالیگا را از آن خود کرده است که به آبی اناری ها اجازه دست یابی به 49 امتیاز از 51 امتیاز ممکن را داده است. آبی و اناری ها همچنین با 59 گل گلزن ترین تیم لالیگا هستند و آنها بهترین شروع تاریخ لالیگا را تضمین کرده اند.

عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

غول های ایتالیایی که هفت قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود می بینند، هم اکنون در حال پوست اندازی نسل جدید خود هستند و شرایط خوبی در سری آ ندارند.

سیدورف، گتوسو، نستا و اینزاگی که از چهره های قدیمی این باشگاه بودند، در تابستان از میلان جدا شدند و تیاگو سیلوا و ابراهیموویچ به پی اس جی فروخته شدند. الشعراوی جدی ترین تهدید برای بارسا به حساب می آید و بویان آشنا ترین چهره برای هواداران بارسا می باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


میلانی ها موفق به کسب هفت عنوان اروپایی شده اند و فصل گذشته، در مرحله گروهی (در نیوکمپ 2-2 و در سن سیرو 3-2) و یک چهارم نهایی (در سن سیرو 0-0 و در نیوکمپ 3-1) مقابل بارسا قرار گرفته اند.

عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

این بازیکن فرانسوی پس از 9 ماه وقفه به هم تیمی هایش پیوست. تیتو ویلانووا که روز پنج شنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت، در سیوتات اسپورتیوا بود اما در جلسه تمرین تیم شرکت نکرد.

تقریبا 7 ماه پیش اریک آبیدال از بیمارستان مرخص شد. این چهارشنبه، مدافع فرانسوی تیم به تمرینات همراه با بقیه هم تیمی های خود بازگشت. وی از 26 فوریه به دلیل عمل جراحی پیوند کبد با تیم تمرین نکرده بود.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جلسه تمرینی بدون تیتو

تمرین روز چهارشنبه بدون حضور سرمربی تیم، تیتو ویلانووا برگزار شد. این مربی کاتالان در سیوتات اسپورتیووا بود اما در تمرینات شرکت نکرد و دستیارش جوردی رورا هدایت این جلسه تمرینی را بر عهده داشت.

عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

او با القاب زیادی شناخته می شود: مرد چاره ساز، جادوگر، دن آندرس، آندرسیتو، شوالیه رنگ پریده، فاتح قلب ها، پسر ارکستر، نابغه متواضع، اینیستای لذت بخش، ضد کهکشانی و خداوندگار فوتبال.

یک مثل معروف سوئدی می گوید: «انسانهای دوست داشتنی القاب زیادی پیدا می کنند». به عبارت دیگر ما برای مسائل مورد علاقه خود نامهای زیادی طرح می کنیم. این دقیقا همان روش معرفی ما برای آندرس اینیستاست. ما نمی دانبم که آیا بازیکن دیگری با محبوبیت او و همچنین این تعداد اسم مستعار وجود دارد یا خیر، اما مسئله چیز دیگریست.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ما قصد داریم برای توضیح شایستگی آندرس برای کسب توپ طلای فیفا در سال 2012 از نام های متعدد او استفاده کنبم. القاب او بصورت کلی در سه دسته قرار می گیرند: دسته ای که بیانگر زیبایی فوتبال او می باشند، دسته ای که به ظاهر او می پردازند و دسته دیگری که بیانگر شخصیت فردی او هستند.
عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

خدمات پزشکی اف سی بارسلونا اعلام کرد که سرمربی بارسا از عود کردن بیماری پاروتید خود رنج می برد و فردا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

خدمات پزشکی باشگاه، گزارش پزشکی وضع سلامتی سرمربی بارسا - فرانسسک تیتو ویلانووا - را به این ترتیب صادر کرده است: «در غده پاروتید تیتو ویلانووا انبساطی غیر عادی از منظر پاتولوژی رخ داده است. وی نیاز به عمل جراحی دارد و این عمل روز پنجشنبه بر روی وی انجام خواهد شد و انتظار می رود که پس از عمل بین سه تا چهار روز در بیمارستان بستری باشد.»

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


«پس از عمل، فرانسسک تیتو ویلانووا برای حدود شش هفته تحت شیمی درمانی و رادیوتراپی قرار خواهد گرفت و در طی این مدت و با توجه به روند بهبودی وی، سازگار بودن او با زندگی کاری اش تشخیص داده خواهد شد.

با توجه به خواسته های بیمار، درخواست احترام و حفظ حریم خصوصی وی را طی این پروسه داریم.
»

عرفان بازدید : 11 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

مدافع کهنه کار و هافبک با تجربه بارسلونا تا سال 2016 قرارداد خود را تمدید خواهند کرد؛ درحالی که لئو مسی تا سال 2018 در باشگاه ماندگار خواهد بود. در هفته آتی، کارلس پویول، ژاوی هرناندز و لئو مسی متن دقیق قرارداد خود را امضا خواهند کرد.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که برای تمدید قرارداد سه ستاره خود، کارلس پویول، ژاوی هرناندز و لئو مسی با آنها به توافق رسیده است و این سه نفر در باشگاه برای مدت طولانی تری ماندگار خواهند بود.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


قرارداد کارلس پویول در 30 ژوئن 2013 به پایان خواهد رسید، اما طبق توافق صورت گرفته او تا 30 ژوئن 2016 در بارسا خواهد ماند. قرارداد ژاوی هرناندز در 30 ژوئن 2014 به پایان می رسد. بر طبق توافقات صورت گرفته و به شرط وجود شرایط مناسب، این قرارداد تا 30 ژوئن 2016 تمدید خواهد شود. لئو مسی هم اکنون تا 30 ژوئن 2016 با باشگاه قرارداد دارد؛ اما با تمدید مجدد قرارداد وی، او تا تاریخ 30 ژوئن 2018 در نیوکمپ خواهد ماند.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 556
  • بازدید کلی : 4,858