loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)


چهار بازیکن بارسا در تیم منتخب سال 2012 این روزنامه فرانسوی قرار گرفتند.

این روزنامه فرانسوی که هر سال تیم منتخب اروپایی خود را منتشر می کند، در سال 2012 چهار نفر از بازیکنان بارسا را در تیم منتخب خود جای داده است: جوردی آلبا، آندرس اینیستا، ژاوی هرناندز و لیونل مسی.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


فوتبال دیدنی و جذاب بارسا، به همراه موفقیت تیم ملی اسپانیا در یورو 2012 به حضور چهار بازیکن از بارسلونا در این تیم منتخب کمک کرده است. اکیپ از پاس دهی ژاوی به عنوان «نزدیک به کمال» و از اینیستا با مضمون «شایسته توپ طلا به خاطر عملکرد کلی او» یاد کرد.

عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

این مهاجم با تجربه که هفته های زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، در این فصل نتوانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب آبی و اناری به دست بیاورد.

David Villa - FC Barcelona

آندوی سوبی ساره تا، مدیر ورشی بارسا، شایعات اخیر در مورد جدایی داوید ویا از این باشگاه در ژانویه را رد کرد.

این مهاجم باتجربه که هفته های زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، در این فصل نتوانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب آبی و اناری به دست بیاورد و گفته می شود باشگاه های مختلفی از جمله آرسنال به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

اما سوبی ساره تا تاکید کرد که این باشگاه بازیکنان کلیدی اش را نخواهد فروخت.  

او در گفتگو با کانال پلاس گفت:" ما در ژانویه ویا را حفظ خواهیم کرد. بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم بارسا باشگاهی است که معمولا ستاره هایش را در ژانویه نمی فروشد.

داوید بازیکنی است که گل های زیادی برای ما به ثمر می رساند و یکی از نقاط قوت تیم است. او به تازگی یک مصدومیت جدی را پشت سر گذاشته و من معتقدم او می تواند در زمین نمایش های خوبی برای ما داشته باشد."
بارسا در سال 2010 با انتقالی 40 میلیون پوندی، از والنسیا به بارسا پیوست.

عرفان بازدید : 17 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)



مدیر ورزشی بارسلونا، آندونی زوبی زارتا، گزارش هایی مبنی بر جدایی داوید ویا از نیوکمپ در ماه ژانویه را رد کرد.

خبر هایی در خصوص پیوستن ویا به آرسنال انگلستان، موجب گمانه زنی هایی شد که این بازیکن برای بازی در خارج از اسپانیا علاقه مند است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ویا که به دلیل شکستگی پای خود، شش ماه از فصل گذشته را از دست داد، از زمان بهبودی خود به دنبال کسب جایگاهی ثابت در ترکیب بارسا بوده است و خبر هایی مربوط به بر جدایی وی از بارسا، در نقل و انتقالات ماه آینده شنیده می شود.

عرفان بازدید : 14 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

رورا: «ما در رختکن بودیم که آنها به ما گفتند تیتو از بیمارستان مرخص شده است؛ اخبار خوبی برای همه بود».

یوردی رورا در کنفراس مطبوعاتی بعد از بازی در برابر وایادولید صحبت کرد. رورا گفت: «این فصل بسیار رضایت بخش بوده است. ما سال را در سطح ورزشی خیلی خوبی به پایان رساندیم و اگر به آن اخبار خوب در مورد تیتو ویلانووا را اضافه کنیم، می توانیم خیلی خوشحال باشیم».


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


رورا گفت: «این به خاطر رابطه من با تیتو ویلانووا وضعیتی پیچیده است. درست است که بازی امروز به خاطر تمام مسائلی که این هفته تجربه کردیم ویژه بود. با این حال، در سطح ورزشی تنها یک بازی دیگر بود. ما به هدفمان در نیمه اول رسیده بودیم که به ما در آن ثانیه ها آرامش داد».

عرفان بازدید : 21 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)


پیکه نشان نقراه ای افتخار را برای 25 سال عضو باشگاه بودن دریافت کرد. نایب رئیس باشگاه،جوردی کاردونر، افتخار دادن این نشان به پیکه را به پدربزرگ پیکه، آمادور برنابئو اعطا کرد. پیکه بیان کرد: «من بسیار افتخار میکنم که بخشی از این خانواده ام».

در دو فوریه 1987 چند ساعت بعد از اینکه پیکه متولد شد، او به عضویت باشگاه بارسلونا درآمد. پدربزرگ پیکه او را در خانواده بزرگ اف سی بارسلونا ثبت نام کرد. 25 سال بعد هر دوی آن ها در مراسم اهدای نشان نقره ای که در نیوکمپ سالا پاریس برگزار شد، حضور پیدا کردند. پیکه اولین فوتبالیست فعالیست که نشان نقره ای باشگاه را دریافت می کند. این جایزه به فردی داده می شود که 25 سال عضو باشگاه بوده باشد.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پیکه از پدربزرگش اینگونه تشکر کرد: «ممنون برای همه کارهایی که برای من انجام دادی. برای عشق به من و برای اینکه من را در کودکی، زمانی که خودم نمیتوانستم، عضوی از این باشگاه کردی». برنابئو که نماینده بارسلونا در یوفا می باشد و مدیر سابق باشگاه نیز بوده است، گفت: «او در مرکز توجه است، چون متولد شده بارسلون و یک کاتالان می باشد. او به اندازه کافی خوش شانس است تا برای بارسا بازی کند. جرارد شخصیتی بسیار دوست داشتنی دارد».

عرفان بازدید : 13 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 


اولین تمرین عمومی در سال جدید، در تاریخ چهارم ژانویه در مینی استادی برگزار می شود تا طرفداران شانس دیدن ستارگان تیمشان در حال آماده سازی و تمرین برای سال جدید را داشته باشند.

درهای ورزشگاه مینی استادی در ساعت 9:30 صبح باز می شود و تمرین از ساعت 11 صبح به وقت اسپانیا شروع می شود؛ بلیط این تمرین از 29 دسامبر در دفاتر باشگاه قابل خرید می باشد


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بعد از تمرین بازیکنان به بیمارستان های مختلف در سطح شهر سر می زنند تا جشنی برای کودکان بیمار بگیرند.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 515
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 585
  • بازدید ماه : 752
  • بازدید سال : 1,199
  • بازدید کلی : 5,501