loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 14 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

بنیاد قطری، اسپانسر بارسلونا به مصاحبه اختصاصی با بازیکن کامرونی بارسلونا پرداخت.

الکس سانگ در گفت و گو با بنیاد قطری عنوان کرد: «ورزش برای نوجوانان و مردم عادی بسیار مهم است. ورزش به شما این امکان را می دهد که حس بهتری داشته باشید».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این بازیکن کامرونی معتقد است ورزش یکی از نیاز های اصلی در رشد کودکان است. او همه هواداران بارسا را به فعالیت های ورزشی تشویق کرد.

عرفان بازدید : 15 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

در تمرین روز چهارشنبه، سانگ و ویا حضور نداشتند، اما پویول، آدریانو و دوس سانتوس همگی به تمرین تیم بازگشتند.

دو روز پس از برد مقابل ختافه، بازیکنان بارسا روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی خوان گمپر به تمرین پرداختند. گرچه انتظار می رفت داوید ویا که پس از رفع مشکل کلیوی از بیمارستان مرخص شده بود، در تمرین چهارشنبه شرکت کند، اما پس از گذراندن شبی سخت، نتوانست در تمرین حضور یابد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بازگشت پویول، آدریانو و دوس سانتوس

الکس سانگ که به دلیل مشکل زانو، بازی دوستانه هفته پیش کامرون را از دست داده بود، در سالن بدنسازی تمرین کرد. ژاوی هرناندز نیز که به خاطر مصدومیت تحت درمان است، داخل سالن تمرین کرد.

عرفان بازدید : 14 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)


این هافبک بارسایی در بازی بعد از ظهر روز گذشته تیم مقابل ختافه، طراح پاس گل بود و یک گل نیز به ثمر رساند و همچنین اشاره داشت که: «بهترین چیز این است که تیم پیروز شده است». کریستین تیو که در نیمه دوم وارد بازی شد گفت: «بازی بسیار زیبایی بود و از این که توانستم در این پیروزی شرکت کنم خوشحالم».

آندرس اینیستا پایه گذار گل اول بازی با پاس فوق العاده به الکسیس سانچز بود و بعد از آن، پنجمین گل تیم را به ثمر رساند. وقتی که از او در خصوص این مشارکت تیمی در پیروزی کوبنده 6-1 مقابل ختافه پرسیده شد، او در پاسخ گفت: «این خیلی خوب است که همه ما در گلزنی شرکت داشتیم، ولی نهایتاً بهترین چیز این است که تیم برنده بازی شد و همه ما خوب بازی کردیم». با وضعیت بسیار عالی که او در این چند هفته اخیر داشته است، این هافبک توضیح داد: «چندین فصل است که من تقریباً در اکثر بازی ها حضور داشته ام، سعی من بر این است که در این سطح بمانم و بهتر از قبل شوم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


خوشحال از زمان بازی

بارسا برای اولین بار در این فصل یک بازی میان روز انجام داد. نیو کمپ با آماری فوق العاده 85610 نفر، مملو از تماشاگران حامی تیم بود و هواداران بازیکنان را نا امید نکردند. اینیستا اذعان داشت: «صبح بسیار خوبی برای فوتبال بود و بازی بسیار تماشایی بود».

عرفان بازدید : 14 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

مربی تیم از هوادارنی که به ورزشگاه نیو کمپ آمدند تشکر کرد و ابراز داشت که ورزشگاه مملو از جمعیت نمود بسیار مطلوب و مهمی در پی دارد. رورا اظهار داشت: «بازیکنان در سطح بسیار مطلوبی هستند. آنها از دقیقه اول با قدرت بازی کردند».

جوردی رورا به پاسخ فوق العاده طرفداران بارسا در اولین بازی میان روز در این فصل اشاره کرد. 85610 نفر از روی سکو ها آبی اناری ها را تشویق کردند و مربی تیم از این حمایت ابراز خرسندی کرد. وی گفت: «زمان بازی غیر معمول بود ولی ما در استادیوم جشن خوبی به راه انداختیم». او اضافه کرد: «ورزشگاه مملو از جمعیت نمود بسیار مطلوب و مهمی در پی دارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


هشیاری کامل از ابتدای بازی

با وجود زمان برگزاری زودهنگام، بازی از ابتدا زیبا شروع شد. رورا بیان کرد: «بازیکنان در سطح بسیار مطلوبی بودند و از دقیقه اول بسیار قدرتمند بازی کردند».

عرفان بازدید : 19 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

مهاجم بارسا توانستند سه گل اول بازی را در مصاف با ختافه به ثمر برسانند.آندرس اینیستا با دید عالی و پاسهای فوق العاده، نقش مهمی در پیروزی بارسا داشت. آخرین باری که بارسا در لالیگا 6 گل به ثمر رساند به نوامبر 2011 در بازی برابر رایو وایکانو بر می گردد. همچنین این اولین باری است که هر سه مهاجم بارسا در بازی ای که ظهر برگزار می شود، گلزنی می کنند.

بازی ظهرِ نوکمپ یکی از بهترین بازی های بارسا در لالیگا بود. نکته مهم این بازی، حضور 86610 نفر تماشاگر در نوکمپ بود. علاوه بر این، زمان شروع بازی، تماشای آن را برای فوتبال دوستان در چین راحت کرد. همزمان با سال جدید در چین، بارسا با ارائه یک بازی تماشایی 6 گل به تیم ختافه زد؛ در حالی که ختافه فقط توانست یکی از گل ها را پاسخ دهد. این اولین بار در این فصل است که بارسا در یک دیدار 6 گل به ثمر می رساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در خط حمله، بارسا بسیار مخرب و بی نقص ظاهر شد. سه مهاجم بارسا یعنی الکسیس، مسی و ویا سه گل اول را به ثمر رساندند و تیو، اینیستا، پیکه هرکدام یک بار برای بارسا گلزنی کردند. آخرین باری که بارسا 6 گل به ثمر رسانده بود، نوامبر 2011 در برابر رایو وایکانو بود.

عرفان بازدید : 20 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

آندرس اینیستا و میریا بلمونته برترین برندگان شصت و پنجمین مراسم موندو دپورتیوو بودند. اینیستا بعنوان برترین ورزشکار مرد و بلمونته بعنوان برترین ورزشکار زن سال 2012 انتخاب شدند. برندگان پیشین این عنوان در رده مردان، خوان کارلوس ناوارو و ژاوی هرناندز بودند. اینیستا با بیست و شش رای ، بالاتر از مارک مارکز و خورخه لورنزو قرار گرفت.

جایزه بهترین ورزشکار سال موندو دپورتیوو تقدیر دیگری بود از هافبکی که به همراه تیم ملی اسپانیا قهرمان اروپا و همراه بارسا قهرمان جام حذفی اسپانیا شد و از طرف اتحادیه فوتبال اروپا به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


گالا به رنگ آبی اناری در آمد

مراسم گالا که در قصر کاتالونیا برگزار شد، شاهد اهدا جایزه به سرجیو بوسکتس (بهترین بازیکن تیم) و اریک آبیدال (جایزه ویژه مراسم) بود. بازیکنان بارسا به همراه ساندرو راسل و جمعی از مدیران در این مراسم شرکت کردند.

عرفان بازدید : 17 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

جوردی رورا در گفتگویی با خبرنگاران در روز شنبه اعلام کرد: «ویلانوا تمام بازی ها را مشاهده می کند و ما سیستم های تصویر برداری در اختیار داریم که به او این امکان را می دهد که تمرینات تیم را مشاهده کند». با توجه به بازی روز یکشنبه، رورا گفت: «از نظر زمانی این یک بازی بخصوص است ولی ما با حداکثر توان در این بازی به میدان می رویم».

تیتو ویلانوا طی چند هفته اخیر درگیر مراقبت های پزشکی در نیو یورک بوده است ولی جوردی رورا امروز بر این مساله تاکید کرد که او بطور کامل در جریان شرایط تیم و بازیکنان قرار دارد و نقش فعالی در تصمیمات مربوط به بازی ها و تمرینات تیم دارد. وی اظهار داشت: «ما به کمک تکنولوژی های ارتباطی، دائماً با او در ارتباط هستیم. او از هیشه فعال تر است و در وضعیت خوبی قرار دارد. تیتو به همه بازی ها و تمرینات دسترسی دارد و این مساله باعث می شود که در این خصوص کاملاً با هم بحث و تبادل نظر داشته باشیم. با این وجود ما نمیگذاریم نبود او احساس شود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


او همچنین اشاره کرد که تبادل اطلاعات تنها به زمان بازی ها محدود نمی شود. وی افزود: «ما حتی سیستم های تصویر برداری در اختیار داریم که به او این امکان را می دهد که تمرین ها را مشاهده کند».

عرفان بازدید : 13 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

بارسا یکشنبه و در زمان غیر معمول 12 ظهر به وقت محلی به مصاف ختافه می رود. ژاوی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهد داد و رورا به تغییراتی در ترکیب اصلی اشاره کرد.

بازی یکشنبه مقابل ختافه چیز جدیدی برای ما در بر خواهد داشت. بازی ساعت 12 ظهر به وقت محلی برگذار خواهد شد و این اولین میزبانی نیو کمپ برای برگذاری یک بازی در صبح از سال 1965 تا کنون است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در تنیجه تیم مربیگری تغییراتی را برای این بازی غیر معمول لالیگا اعمال کردند و 20 نفر از بازیکنان را شب قبل از بازی فرا خواندند.

عرفان بازدید : 14 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

بارسا در این فصل 4 بار بدون حضور ژاوی پا به میدان گذاشته که در 3 بازی پیروز شده و 1 بازی به تساوی رسیده است. فصل قبل از 13 بازی که ژاوی در خدمت تیم نبوده، بارسا تنها 1 بازی را واگذار کرد.

شاید بتوان گفت ژاوی مرد معجزه گر بارسا است، اما طبق آمار، بارسا در اکثر مواقع بدون حضور ژاوی هم نتایج خوبی به دست آورده است. شماره 6 بارسا در این فصل 4 بازی را از دست داده، اما بارسا در هیچ یک از این 4 بازی شکست نخورده است. پس این خبر که او حداقل دو بازی با ختافه و گرانادا را به خاطر مشکل همسترینگ از دست می دهد، چندان نگران کننده نیست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بدون حضور ژاوی، بارسا سه برد ( 0-3 و 1-3 برابر آلاوز، 0-5 برابر کوردوبا) و یک تساوی (0-0 برابر بنفیکا) را در کارنامه دارد.

عرفان بازدید : 16 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

نور آفتاب زمستانی بر فراز نیوکمپ و یکی از بهترین بازی های بارسا با حضور یکی از بزرگترین شمار نماشاچیان در طی فصل و حضور ستارگان جوان، این دیدار که پس از چندین دهه، اولین دیدار برگزار شده در صبح بود، را به یک بازی جذاب و لذت بخش تبدیل کرد.

بارسا طی 13 دقیقه، جای شکی برای نتیجه بازی باقی نگذاشت. تیم با هدایت جوردی رورا - در حالی که ژاوی را در اختیار نداشت - توانست به کمک اینیستا و لئو مسی، حملات پیاپی خود را خلق کند. گل ها توسط هر 4 مهاجم تیم به همراه اینیستا و پیکه، به ثمر رسیدند؛ این در حالی است که ختافه در دقیقه 83 توانست تک گلی برای تسلی خود به ثمر برساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


گل زود هنگام الکسیس

بارسا از همان ابتدای بازی، زیرکی خود را نشان داد و با ترکیب قدرت، فشار، سرعت و دقت کنترل بازی را در اختیار گرفت. الکسیس، که در ترکیب اولیه قرار داشت، به لطف پاس اینیستا، اولین گل را تنها پس از 6 دقیقه به ثمر رساند. این گل، اولین گل ملی پوش شیلیایی در این فصل بود. اینیستا و تیاگو پس از 13 دقیقه، توانستند موقعیت مناسبی برای اینیستا خلق کنند و شوت پای چپ این بازیکن آرژانتینی در کناره راست دروازه قرار گرفت.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 552
  • بازدید کلی : 4,854