loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 16 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

در مصاحبه ایی با لوییس دل المو از شبکه رادیویی بی سی پونتو، رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد: «عملکرد تیتو ویلانووا و تیم بسیار عالی است».

این جمعه رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ایی با گزارشگر کهنه کار شبکه رادیویی ای بی سی پونتو، لوییس دل اولمو، در مورد گستره ای پهناور از مسائلی که در باشگاه تاثیر گذار هستند صحبت کرد. ساندرو راسل به رکورد شکنی تیم در نیم فصل اول که موجب راهیابی تیم به صدر جدول لالیگا شد اشاره کرد. وی اظهار داشت: «نیم فصل اول لیگ تاریخی بود. عملکرد تیم و تیتو ویلانووا بسیار عالی بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بازی دوستانه برابر بایرن

خبر رویارویی بارسا با بایرن مونیخ در بازی دوستانه ماه جولای پس از ملاقات آقای راسل با نایب رئیس باشگاه آلمانی، کارل هینز، در نشست عمومی این هفته که در دوحه برگزار گردید، منتشر شد. این بازی حدوداً از چند ماه پیش برنامه ریزی شده بود، ولی آقای راسل توضیح داد که نشست قطر به جهت تصمیم گیری بروی جزئیات برگذار شد.وی بیان کرد: «ما آخرین تغییرات را در قطر در قرارداد تنظیم کردیم، ولی بازی از حدود شش ماه قبل برنامه ریزی شده بود. البته قبل از آن می دانستیم که گواردیولا در آن تیم به مربیگری خواهد پرداخت». از رئیس باشگاه سوال شد که آیا باشگاه از رفتن پپ دلتنگ است و او در پاسخ گفت که دلتنگی برای یک مربی در مقام او شایسته است اما به هر حال زندگی در حال گذر است.

عرفان بازدید : 19 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

نام 20 بازیکن برای حضور در اردو پیش از بازی مقابل ختافه در ظهر یکشنبه اعلام شد. ژاوی، دوس سانتوس و آبیدال به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهد بود.

کادر فنی بارسا، نام 20 بازیکن را برای بازی یکشنبه ظهر مقابل ختافه اعلام کرد. تنها بازیکنان غایب در این بازی ژاوی، دوس سانتوس و آبیدال هستند که به علت مصدومیت جایی در لیست ندارند. با توجه به ساعت بازی که در اوایل روز برگزار می شود، لیست بازیکنان ساعت 8:15 بعدازظهر مشخص شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آخرین تمرین پیش از بازی

بازیکنان پس از مرخصی در روز جمعه، جلسه تمرین خود پیش از دیدار مقابل ختافه را صبح شنبه برگزار کردند. این تمرین بدون اینکه کسی مصدوم شود به پایان رسید. نکته مهم این جلسه، حضور پینتو، دروازه بان دوم بارسا بود که در تمرین قبلی تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

عرفان بازدید : 16 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

در روز یکشنبه، لس آزولانس از ورزشگاه نیوکمپ بازدید کرد. این در حالی اتفاق افتاد که بارسا در آغاز سال جدید تنها یک شکست خورده است.

دیدار قبلی در لیگ 2012/13 .

سپتامبر سال 2012 در ورزشگاه آلفونسو پرز، ختافه میزبان بارسلونا در هفته چهارم لالیگا بود. بارسا در آن بازی با نتیجه 4-1 پیروز شد. در آن بازی لیونل مسی 2 بار، ویا و آدریانو زنندگان گل های بارسا در آن بازی بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ختافه از نگاه آمار و ارقام

ختافه اکنون با 22 بازی و 29 امتیاز در جایگاه 12 جدول لیگ قراردارد. این تیم مادریدی نیز از پنج بازی گذشته خود شش امتیاز به لطف 3 تساوی در برابر اتلتیکو مادرید(0-0)، گرانادا (2-2) و سویا(1-1) و یک پیروزی 3-1 در برابر دپورتیبو لاکرونیا کسب کرده است. تنها شکست آنها در آغاز فصل جدید میلادی در برابر همسایه شهرشان - رئال مادرید - با نتیجه 4-0 بوده است.

عرفان بازدید : 24 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

دو گل پدرو و تک گل فابرگاس شاگردان ویسنته دل بوسکه را در دیدار دوستانه مقابل اروگوئه به برتری رساندند. مسی و ماسکرانو در پیروزی آرژانتین مقابل سوئد سهیم بودند و سانچز نیز در ترکیب تیم ملی شیلی زمینه ساز پیروزی تیمش مقابل مصر شد. آلوز و آدریانو دو بازیکن برزیلی بارسلونا بودند که در دیدارهای دوستانه متحمل شکست شدند و بازی را 2 بر یک به انگلیس واگذار کردند.

9 تن از بازیکنان باشگاه بارسلونا در ترکیب تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل اروگوئه قرار داشتند. دیداری که یک تماشاگر ویژه به نام ساندرو راسل داشت. پدرو دو بار و فابرگاس در این دیدار دوستانه که با برتری 3 بر یک اسپانیا همراه بود، برای ماتادورها گلزنی کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ماسکرانو و سانچز نیز در ترکیب تیم‌های ملی کشورشان حضور داشتند. آرژانتین و شیلی بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند، اما برزیل در ورزشگاه ومبلی لندن بازی را با نتیجه 2-1 به انگلیس واگذار کرد.

عرفان بازدید : 12 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

بارسلونا می رود تا به ادعای خود مبنی بر پیروزی پس از وقفه بعد از هر بازی ملی در این فصل نزدیک شود.

این یکشنبه بارسا در پنجمین بازی خود پس از وقفه ای بعد از بازی های ملی به میدان می رود. در چهار مورد اول آبی اناری ها با کسب هر سه امتیاز کار خود را خاتمه دادند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بارسا رئال سوسیداد و ختافه را درهم کوبید

اولین زمان وقفه قبل از شروع رقابت های داخلی اتفاق افتاد. بارسلونا با اداره کردن شرایط با این مساله که به «ویروس فیفا» مشهور است به خوبی کنار آمد و با 5 گل رئال سوسیداد را در نوکمپ در هم کوبید. سه هفته بعد بارسا پس از وقفه دیگر مقابل ختافه به میدان رفت . آن بازی نیز نتیجه ایی کوبنده برای آبی اناری ها به دنبال داشت: 4-1.

عرفان بازدید : 15 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

تیاگو و سانگ که سه شنبه و چهارشنبه را در سالن بدنسازی تمرین کردند، بار دیگر به تمرینات عادی برگشتند. بارترا نیز که به دلیل کسالت جزئی قادر به همراهی تیم نبود، به تمرینات بازگشت. پینتو به دلیل مشکلات گوارشی، روز پنجشنبه در تمرینات حضور نداشت.

فابرگاس، جوردی آلبا، اینیستا، پدرو، بوسکتس، آلوز، آدریانو، مسی و ماسکرانو که همگی روز چهارشنبه در بازی های ملی حضور داشتند، امروز به انجام تمرینات ریکاوری پس از بازی پرداختند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


برای اولین بار در این هفته، در یک جلسه تمرینی بیشتر بازیکنان تیم حضور داشتند. بازیکنانی که در بازی های ملی شرکت داشتند، چهارشنبه صبح به کمپ تمرینی بازگشتند. سسک، آلبا، اینیستا، پدرو، بوسکتس، آلوز، آدریانو، مسی و ماسکرانو همگی تمرینات مخصوص به خود را برای بازیابی توان بدنیشان انجام دادند. در حالی که والدز، پیکه، پویول، ویا و سانچز به شکل عادی تمرین کردند.

عرفان بازدید : 20 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

برنده چهار توپ طلا، تا 30 ژوئن 2018 برای بارسلونا بازی خواهد کرد.

بعد از ظهر امروز لئو مسی قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را تا 30 ژوئن 2018 تمدید کرد. مراسم تمدید قرارداد با حضور مسی، ساندرو راسل رئیس باشگاه، جوزپ ماریا نایب رئیس باشگاه و آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی باشگاه برگذار شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آبی اناری تا 31 سالگی!

مسی قرارداد خود را که در ژوئن 2016 به پایان می رسید، برای دو سال دیگر تمدید کرد. این بازیکن که در سن 13 سالگی به باشگاه پیوست و سه سال بعد از آن در اولین تیم خود کارش را آغاز کرد تا زمانی که قراردادش به پایان برسد به 31 سالگی می رسد.

عرفان بازدید : 22 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

مدافع برزیلی بارسا اعلام کرد که بارسا برای اینکه بتواند برای پیروزی رقابت کند، بسیار تلاش کرده است و به همین سبب او از رویارویی با میلان و رئال مادرید هیجان زده است.

آلوز گفت: «پیروزی عادت خیلی خوبی است و بارسا در برخورد با پیروزی، تلاش کردن و شکست خوردن برخورد مناسبی دارد». از دید او بهترین لحظه بازیگریش در بارسا، زمانی بود که در نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته مقابل رئال گلزنی کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


دنی آلوز بیان کرد که برای بازی های پیش رو مقابل میلان در لیگ قهرمانان و بازی با رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا بسیار هیجان زده است. این مدافع بعد از ظهر امروز در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به هواداران بارسلونا ابراز داشت: «این دو بازی از بازی های مورد علاقه ما هستند. ما برای این بازی ها مدتها تلاش کرده ایم. بازی های مهمی در پیش رو هستند و تلاش ما بر این است که بارسا را به جایی که استحقاقش را دارد برسانیم».

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 553
  • بازدید کلی : 4,855