loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 15 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)


رورا عامل به تساوی کشیده شدن بازی را یارگیری شدید و تلاش بی وقفه بازیکنان والنسیا دانست و تاکید کرد که بازیکنانش مثل همیشه شاداب نبودند.

او همچنین گفت: «ما برای برد پا به میدان گذاشتیم اما شکست والنسیا در مستایا همیشه کار سختی بوده است. من فکر میکنم تساوی نتیجه عادلانه ای است». وی همچنین اظهار داشت که: «ما از یک بازی دشوار در مادرید بر میگردیم، و این باعث شد بازیکنان از لحاظ بدنی خسته باشند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


رورا به خبرنگاران گفت: «بارسا در نیمه دوم، دو یا سه موقعیت خوب گلزنی بر روی دروازه والنسیا ایجاد کرد». او همچنان به تیم میزبان تبریک گفت و تاکید کرد: «آنها تیم حریف را به شدت تحت فشار قرار میدهند و به آنها اجازه بازی نمی دهند. سرسختی آنها کار را برای ما سخت کرد و این امر نزدیک شدن به محوطه جریمه آنها را برای ما مشکل کرد. شاید بتوان گفت ما خیلی موقعیت گلزنی ایجاد نکردیم و بازیکنان مثل همیشه شاداب نبودند».

عرفان بازدید : 18 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (1)

مدافع کناری تیم بیان کرد: «همیشه بازی کردن در مستایا برای بارسا سخت بوده است».

جوردی آلبا بار دیگر در مستایا بازی کرد ولی این بار پیراهن بارسلونا را بر تن داشت. بارسلونا با نتیجه 1-1 متوقف شد ولی این مدافع عملکردی عالی از خود ارائه کرد. پس از این بازی سرسختانه، جوردی آلبا گفت: «بازی نزدیک و برابری بود؛ هر کدام از طرفین می توانستند پیروز شوند زیرا موقعیت های خوبی خلق کردند». پس از بازی جام حذفی مقابل رئال مادرید، آلبا توضیح داد: «ما کمی خسته بودیم چون بازی جام حذفی بسیار طاقت فرسا بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


«بازی در مستایا همیشه برای بارسا سخت بوده است»

مدافع بارسا همچنین اضافه کرد: «آمدن به مستایا همواره برای بارسا سخت بوده است». وی افزود: «از زمانی که والورده به باشگاه والنسیا اضافه شده، این تیم بسیار قدرتمند شده است و من مطمئنم که در پایان فصل در جدول به جایگاه بالاتری می رسند». تیم خانگی او کار را برای بارسا دشوار کرد ولی این مدافع نتیجه تساوی را منصفانه خواند.

عرفان بازدید : 16 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

لئو مسی توانسته است در 12 بازی اخیر لیگ گلزنی کند. او تا به اینجای فصل 34 گل در لالیگا به ثمر رسانده است و از این حیث با رکورد رونالدو در فصل 97-1996 برابری می کند.

تساوی ارزشمند بارسا مقابل والنسیا چند نکته جالب در خود داشت که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مسی یکشنبه شب با گلزنی در دوازدهمین بازی متوالی در لالیگا رکورد جدیدی از خود بر جای گذشت.

عرفان بازدید : 12 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)


تست های پزشکی امروز صبح نشان می دهد که همسترینگ پای چپ این بازیکن کاتالان آسیب دیده است و وی 15 روز از میادین دور خواهد بود و دیدار برابر تیم های ختافه و گرانادا را از دست خواهد داد.

البته اگر روند بهبودی ژاوی طبق برنامه پیش برود او می تواند در بازی لیگ قهرمانان برابر میلان که در 20 فوریه برگزار خواهد شد حاضر باشد. همچنین او در دیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا مقابل اروگوئه که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد نیز غایب خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ژاوی تا به اینجای فصل در 33 بازی حاضر بوده و 6 گل به ثمر رسانده است. او تقریبا در کل دیدار روز یکشنبه در مستایا حضور داشت و وقتی مصدوم شد جایش را در زمین به تیاگو داد.

عرفان بازدید : 16 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

دروازه بان و مدافع بارسا ، بازیکنان کلیدی تیم در مستایا بودند.

این هفته شاهد بازگشت جوردی آلبا به مستایا بودیم. او عملکرد قابل توجهی داشت. این بازیکن کاتالانی آرام بود و با جمع کردن توپ های زیادی در خط دفاعی تیم، بازی خوبی از خود نشان داد. علاوه بر آلبا ، ویکتور والدس نیز نقش حیاتی در موفقیت بارسا در کسب 1 امتیاز در برابر والنسیا داشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مستایا زمینی پیچیده برای بارسلوناست. طرفداران و بازیکنان به خوبی از شرایط سخت بازی مقابل والنسیا آگاه بودند. والورده به بازیکنان خود دستور داده بود خطوط 3 گانه ی خود را بسیار نزدیک به هم قرار دهند و پرسینگ را دور تر از خط دفاعی خود انجام دهند و امید به ضدحملات در مقابل بارسا داشته باشند.

عرفان بازدید : 16 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

این ملی پوش کامرونی مشکلی در زانوی خود پیدا کرده است و به همین دلیل دیدار های ملی این هفته را از دست خواهد داد.

خدمات پزشکی بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد: «سانگ به طور ناگهانی در زانوی چپ خود به شدت احساس درد می کرد و برای احتیاط، با تیم ملی کامرون سفر نخواهد کرد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


الکس سانگ یکی از 16 بازیکن بارسا بود که برای بازی های ملی این هفته به تیم ملی اش دعوت شده بود و قصد داشت برای بازی مقابل تانزانیا به تیم ملی کامرون در شهر دار السلام بپیوندد.

عرفان بازدید : 19 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

داوید ویا شب گذشته صدمین بازی خود برای بارسا را انجام داد. او در روز 21 اوت سال 2010 برای نخستین بار برای بارسا بازی کرد و اولین گل خود برای این تیم را در 29 اوت همان سال، مقابل راسینگ سانتاندر به ثمر رساند.

ویا بازگشت قهرمانانه ای به مستایا داشت. او صدمین بازی خود برای بارسا را مقابل طرفدارانی انجام داد که شاهد رشد و موفقیت او به عنوان یک بازیکن حرفه ای بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این مهاجم آبی و اناری، تا کنون برای بارسا 62 بازی در لالیگا، 10 بازی در جام حذفی اسپانیا، 21 بازی در لیگ قهرمانان، 3 بازی در سوپر جام اسپانیا، 1 سوپر جام اروپا و 1 بازی در جام باشگاه های جهان انجام داده است. ویا در 100 بازی رسمی خود برای این باشگاه کاتالانی 42 گل به ثمر رسانده است.

عرفان بازدید : 20 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

مستایا هرگز مکان آسانی برای امتیاز گرفتن نبوده است، اما اگرچه بار دیگر این استادیوم، زمینی سخت برای بارسا بود، شب گذشته صدرنشینان لیگ توانستند تساوی ارزشمندی در آن دریافت کنند؛ این در حالی بود که پس از گل تساوی بارسا از روی نقطه پنالتی توسط مسی، موقعیت های بسیار کمی بر روی هر دو دروازه به وجود آمدند.

این تساوی پایان هفته ای سخت برای بارسا را رقم زد؛ که در آن تیم در دو بازی خارج سخت خارج از خانه، شکست نخورده باقی ماند؛ همچنین پس از این هفته، برتری بارسا نسبت به رئال مادرید، تیم دوم جدول، به 16 امتیاز رسید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


موقعیت های اندک

این دیدار از ابتدا سخت می نمود؛ والنسیا بازی را با در حالی آغاز کرد که به طور مداوم سعی در گرفتن توپ از بارسا و بر هم زدن تمرکز آنها در کنترل توپ داشت. این تاکتیک نتیجه داد و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند در ابتدا موقعیت مناسبی به دست بیاورند و در نتیجه گوایتا و والدس تنها شاهد فشار متمرکز بازی در میانه زمین بودند.

عرفان بازدید : 17 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

کاتالان ها باید در هفته 22 لالیگا، روز یکشنبه برابر یک حریف سرسخت به نام والنسیا با هدایت اِسمتو والوِردِ بروند.

این تیم در جدول لالیگا با 33 امتیاز از 21 بازی در مکان هفتم است، جایی که حتی صعود مستقیم به لیگ اروپا را نیز تجربه نخواهد کرد. آنها در 5 بازی اخیر خود دو برد، یک تساوی و دو باخت داشته اند که 3 بازی آن برابر مادرید در لالیگا و کوپا دل ری بوده است. مادریدی ها در بازی رفت جام حذفی 0-2 برابر والنسیا به پیروزی رسیده اند، در بازی لالیگا این تیم را با نتیجه 0-5 در هم کوبیدند و در بازی برگشت جام حذفی نیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


اگر نتیاج ضعیف برابر رئال را نادیده بگیریم، در سال جدید والنسیا عملکرد نسبتا خوبی داشته است. آنها سویا را 0-2 در خانه شکست دادند و دو هفته بعد دیپورتیوو را نیز با نتیجه 2-3 غلبه کردند. اولین بازی آنها در سال جدید نیز با پیروزی همراه بود. آنها در هفته هجدهم لالیگا توانستند گراناادا را با دو گل یوناس و پیاتی شکست دهند.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 564
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 801
  • بازدید سال : 1,248
  • بازدید کلی : 5,550