loading...
آبی و شرابی ها
عرفان بازدید : 19 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

مدیر فنی بارسا روز سه شنبه در مصاحبه ای با رادیو کاتالونیا توضیحاتی درباره مسائل مرتبط با باشگاه داد. او درباره تیتو گفت: «حال تیتو خوب است. او در حال حاضر، روند بهبود و توانبخشی اش را طی می کند». وی همچنین درباره ویکتور والدس گفت: «مدیر برنامه های والدس به ما گفتند که پیشنهاد ما را محترم می شمارند، اما والدس قبلا تصمیمش را گرفته است».

او در این مصاحبه خبری که روز سه شنبه با خبرگزاری محلی کاتالونیا برگزار شد، گفت: «ماهیت بارسا سبک بازی آن است». او اضافه کرد: «هر کار دیگری که در این باشگاه انجام می گیرد، بر اساس همین فلسفه است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


او همچنین درباره وضعیت جسمانی تیتو ویلانووا گفت: «حال او خوب است و در حال حاضر روند بهبودش را طی می کند. درست است که او روی نیمکت نیست، اما همچنان از راه دور بر تیم نظارت می کند و نکات لازم را به ما گوشزد می کند».

عرفان بازدید : 19 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

این توافق نامه در نشستی عمومی در چهارشنبه در دوحه قطر منعقد شد.

بارسلونا در بازی دوستانه مقابل بایرن مونیخ از سری بازی های پیش فصل 2013-2014 در آلیانز آرنا به میدان خواهد رفت. دو باشگاه برای تعیین زمان این بازی چندین ماه مذاکره کردند و نهایتا در روز چهارشنبه در نشست عمومی که در دوحه برگذار شد، به توافق قطعی رسیدند. این بازی دوستانه خواهد بود و تمام عواید حاصل از این بازی صرف امور خیریه می شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تیمها بر اساس قراردادی به مناسبت جشن تولد 60 سالگی بازیکن مشترک دو تیم و مربی حال حاضر باوارایی ها در چارچوب «جام اولی هوینس» با یکدیگر روبرو خواهند شد.

عرفان بازدید : 21 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

جوردی آلبا، مدافع جوان بارسلونا در خصوص هم تیمی آرژانیتینی خود گفت: «او بهترین بازیکن جهان است و تا وقتی که اتفاق خاصی نیفتد بهترین خواهد بود». مدافع کناری بارسلونا نمی داند چرا باید در ساعت 12:00 ظهر مقابل ختافه قرارگیرند اما معتقد است این مسئله تفاوتی در عملکرد تیم ایجاد نمی کند.

همه بازیکنان بارسا از شنیدن خبر تمدید قرارداد مسی واکنش مثبتی نشان دادند: «نمی توانم تصور کنم که مسی در سال 2018 در چه شرایطی خواهد بود اما مطمئنا این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست. او بهترین بازیکن جهان است و تا وقتی که اتفاق خاصی نیفتد، بهترین خواهد بود. سعی خواهیم کرد او از بازی در کنار ما احساس راحتی کند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جوردی آلبا اضافه کرد: «من یک بار به عنوان حریف در مقابل او بازی کرده ام اما در حال حاضر اینجا هستم و از این که همبازی مسی هستم، بسیار خوشحالم. من هرگز ندیده ام که کسی توانایی انجام کارهایی را داشته باشد که او انجام می دهد». با احترام به نظراتی که بعد از بازی مقابل رئال مادرید در مورد مسی ساخته شد، «من معتقدم وی یک انسان فوق العاده است، چه در داخل زمین و چه بیرون از آن. ما که در کنار او زندگی می کنیم این موضوع را بهتر درک می کنیم».

عرفان بازدید : 13 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

این چهارشنبه چهار بازیکن اصلی تیم که هنوز در باشگاه حضور دارند، باری دیگر با تعدادی از بازیکنان بارسا ب تمرین کردند. بارترا نیز در باشگاه حضور یافت ولی بعد از معاینات پزشکی، مشخص شد او هنوز پس از تب آمادگی خود را باز نیافته است. او به خانه فرستاده شد تا استراحت کند. تیاگو و سانگ به تمرینات بدنسازی انفرادی پرداختند و ژاوی به جلسات فیزیوتراپی پرداخت.

با تعدادی از بازیکنان بین المللی که باید در روز چهارشنبه برای تیمهای خود بازی کنند، رورا و اوزبیو مابقی نیرو های خود را در زمین شماره 3 خوان گمبر جمع کردند. تنها چهار بازیکن شامل پینتو، تیو، مونتویا و آبیدال از تیم اصلی هستند و بقیه بازیکنان همگی از تیم بارسا ب می باشند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مارک بارترا در تمرین حاضر شد ولی پزشک تیم به او گفت که برای او بهتر است که در خانه استراحت کند تا از تب بهبود یابد. ژاوی با جلسات فیزیوتراپی کار خود را ادامه داد و تیاگو و سانگ نیز به تمرینات بازیابی بدنسازی پرداختند. این بازیکن برزیلی باید بتواند تا پنج شنبه به تیم ملحق شود.

عرفان بازدید : 34 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

تلاش برای جذب این مهاجم و ستاره 20 ساله برزیلی طی تابستان امسال در حال افزایش است. روزنامه اسپورت گزارش داده است که مدیر ورزشی بارسلونا و یکی از اسپانسر های نیمار برای انتقال این بازیکن به بارسا به توافق رسیده اند. بازیکن جوان برزیلی می تواند پس از اتمام جام کنفدراسیون ها در اوایل جولای 2013 به بارسا بیاید و شایعه شده است که مبلغ خرید او بین 30 تا 40 ملیون یورو خواهد بود.

مهارت و سرعت نیمار است که به او اجازه می دهد طیف گسترده ای از وظایف را در اختیار بگیرد. او می تواند هم پاس گل بدهد و هم گل بزند. پست اصلی نیمار بال چپ است و برای گلزنی، مایل به وسط بازی می کند. او استعداد و توانایی زیادی در جا گذاشتن مدافعان و دریبل زدن آنان دارد و از این حیث شبیه به هموطن خود و بازیکن سابق آبی و اناری ها - رونالدینیو - است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


انتقال این پدیده 20 ساله به بارسا، احتمالا به معنای خروج داوید ویا از بارسا و بازگشت آندرس اینیستا به پست خود در میانه میدان است. با توجه به کمبود مهاجم در بازی چهارشنبه شب برابر مادرید، به خصوص مهاجم چپ، آمدن نیمار به تیم بارسلونا می تواند همچون نسخه پزشک شفابخش باشد.

عرفان بازدید : 16 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)


8 نفر از 10 نفر برنده کفش طلا در ده فصل اخیر، پس از به ثمر رساندن 34 گل یا کمتر از این تعداد این جایزه را تصاحب کرده اند. لئو مسی در این فصل تا کنون 34 گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن آرژانتینی شانس اول کسب این عنوان است. او بالاتر از نزدیک ترین تعقیب کننده هایش شامل کریستیانو رونالدو، فن پرسی، فالکائو، جکسون مارتینز، و کاوانی قرار دارد. با این 34 گل، مسی از بهترین گلزنان لیگ جزیره ( فن پرسی، 18 گل) و بوندس لیگا ( ماندزوکیچ، 14 گل) پیش افتاده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این فصل از رقابت ها نیز وارد مراحل پایانی خود شده است. تیم ها برای پیروزی تلاش می کنند و تیم قهرمان نیز جام را بالای سر خواهد برد. علاوه بر این موارد، این مساله نیز در حال خودنمایی است که چه کسی بیشترین افتخارات فردی را کسب می کند. یکی از برجسته ترین افتخارات اروپایی، کفش طلاست؛ جایزه ایی که مسی به سرعت پیش به سوی کسب آن در حرکت است.

عرفان بازدید : 96 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

لئو مسی روز پنجشنبه قرارداد خود با بارسا را تا 30 ژوئن 2018 تمدید خواهد کرد. این مهاجم آرژانتینی بعد از دو کاپیتان تیم - کارلس پویول و ژاوی هرناندز - آخرین بازیکن بارسا خواهد بود که در هفته های اخیر قرارداد خود را تمدید می کند.

مسی که هم اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین در سوئد حاضر است، روز پنجشنبه قراردادی جدید که به موجب آن تا 30 ژوئن 2018 در بارسلونا خواهد ماند را امضا می کند. قرارداد جدید او ساعت 16:30 (به وقت محلی) در دفتر باشگاه امضا خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در 18 دسامبر 2012 اعلام شده بود که قرارداد لئو مسی که تا ژوئن 2016 می باشد، 2 سال دیگر تمدید خواهد شد. در آن روز خبر تمدید قرارداد کارلس پویول و ژاوی هرناندز نیز اعلام شده بود.

عرفان بازدید : 14 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

پس از گذراندن چند روز در بیمارستان برای انجام یک دور آزمایشات کامل، بازیکن فرانسوی بارسا به تمرینات بازگشت و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

بعدازظهر امروز تعداد کمی از بازیکنان که به تیم های ملی دعوت نشده بودند در کنار بازیکنان تیم B و زیر نظر رورا و ازوه بیو تمرین کردند. تیاگو و سانگ نیز در سالن بدنسازی کار کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


امروز بعداز ظهر کمپ سیوتات اسپورتیوا به دلیل سفر بازیکنان برای انجام بازی های ملی تقریبا خالی بود. چهار بازیکن از تیم اصلی، پینتو، تیو، مونتویا و آبیدال، در کنار بازیکنان تیم رزرو و زیر نظر رورا و اوزه بیو تمرین کردند. آبیدال که چندروز به علت چک آپ در بیمارستان به سر می برد، پس از عمل پیوند کبد خود در ماه آوریل به تمرینات تیمی بازگشت.

عرفان بازدید : 15 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

تمرینات بازیکنان در روز دوشنبه تعطیل بود و در روز جمعه هم این اتفاق خواهد افتاد. تیم بر روی بازی روز یکشنبه مقابل ختافه تمرکز خواهد کرد.

بارسا این هفته تنها یک بازی دارد و آن، دیدار مقابل ختافه در نوکمپ خواهد بود. بازی در ساعتی برگزار خواهد شد که برای آبی و اناری ها معمولی نیست؛ 12 ظهر (به وقت محلی). این اولین باری است که بارسا طی این فصل در این زمان بازی می کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


برنامه چند روز آینده تیم:

دوشنبه، 4 فوریه:
استراحت.

عرفان بازدید : 17 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)


این بازی که نخستین فینالیست جام حذفی را مشخص خواهد کرد، در همان هفته ای برگزار خواهد شد که دو تیم قرار است در ال کلاسیکوی لالیگا در برنابئو مقابل هم قرار بگیرند.

تاریخ برگزاری دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا اعلام شد. بارسا باید روز 8 اسفند، از ساعت 23:30 (به وقت ایران) در نیوکمپ مقابل رئال مادرید قرار بگیرد. این دیدار درست چند روز پیش از ال کلاسیکوی لالیگا، که 12 اسفند در برنابئو برگزار خواهد شد، انجام می شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تیم صعود کننده باید در دیدار فینال به مصاف دیگر فینالیست این مرحله که از بین دو تیم اتلتیکو مادرید یا سویا خواهد بود، برود. سویا هفته قبل بازی های نیمه نهایی برای دیدار لالیگا به نیوکمپ خواهد آمد.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ درباره ی آبی و شرابی ها می باشد. امیدوارم از این وبلاگ لذت برده باشید.لطفا با نظراتون ما رو خوشحال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موثرترین بازیکن بارسا کدام بازیکن است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 548
  • بازدید کلی : 4,850